Sunday, June 13, 2010

t6eline h2rrasmees

Ma pean 2ra mainima KUI viisakas see tyyp mul siin malaisias on. See on lihtsalt hullumeelne. Igalpool pean mina esimesena sisse minema, peale seda kui ta on ukse avanud, loomulikult. Kui me t2naval k6nnime siis ma pean alati eespool k2ima, kuigi see on suhteliselt raske, sest ma ei tea ju kunagi kuhupoole me minema peame. Seega ma alati k6nnin vales suunas:D Kodus tal kylmkapis on ainult joogid. Vesi, coca, 6lu. Laual on viski ja sygavkylmas viinad. Potte ja panne ta ei oma. Pesumasinat k2ivitada ei oska. Umbes veel rohkem mina, kui ma ise.

Aga jah, eilne p2ev m88dus r2ige pohmelli all ja peale seda k2isime kaubanduskeskuses. V2ga lamp on et IGAL pool suitsetada v6ib. Oh ja seal oli lastele mingi 6hupalli moodi asi millega nad said kaubanduskeskuse laes heljuda. Tahaks ka laps olla:(

Noh ja k2isime kinos siis t2na seda A-ryhma filmi vaatamas. No mulle meeldis. Naljakas oli ja hull action ja nyyd ma tahan faceiga abielluda ka.

side l6pp

No comments:

Post a Comment