Sunday, June 6, 2010

paanika


ausalt ka mingi paanika on peal. käed natsa värisevad, kõik ajab vihale, jube on olla. no mitte üks teps ei saa aru, et kas ma ei taha koju minna või ei taha siit ära minna aga ainult seda mõtlen, et MINNA ei taha. võiks olla nii, et kurat poole tunniga insta kodus. aga eiii. sada aastat trippi veel ees ja homme kell 11. 20 olen mina üle üheksa kuu jälle sydney lennujaamas oma saja kohvri ja tavaariga ja mõtlen, et türa küll MIDA nüüd. ja homme samal ajal olen juba arvatavasti melbourni ära eksinud oma kompsudega ja pean ennast tänaval müütama, et saada peavarju. õnneks on ees ootamas natuke ilusamad 10 päeva elevandipesu ja päikesega!

Nagu näha on vasemat kätt, siis selline õnnis päike ootab mind KL-is. Kuigi mu host vannub hetkel käsi südamel, et jumala soe on ja päike väljas. Aga vb on ta niisama mingi sarimõrtsukas ja kardab, et ma muidu ei tule?


ühesõnaga jah, täna viimased dringid o'malleys ja siis koju ja siis tra minema nahuuuui

No comments:

Post a Comment