Tuesday, June 1, 2010

31 mai

Täna vaadatud filmid:
My Sisters Keeper
The Back-Up Plan
The Stepfather
Made Of Honor
Valentines Day(Tra seda vaatasin vist eile? Või üleeile, ma enam ei saa aru)
Dear John
Couples Retreat
Alice In The Wonderland

Mainiks ka ära, et filme hakkasin vaatama kell 12 öösel.
Seda mainiks ka, et hetkel on kell 12.12 päeval
Und: 0
Vaaliume sisse võetud: 2
Ära joodud pudeleid pepsi maxi: 3

Ja täna pean nähtavasti veel O'mallysse ennast vedama, et olla seltskondlik.

Ma olen nii magamata viimasel ajal, või siis magan nii lambi aegadel, et ma ei tee enam päevadel vahet.
Reedel on mu leaving due. Oh issake kuidas aeg lendab.

Liisi igatsen, und igatsen. Jumal aidate mind keegi.

A ja vaadates kõiki neid chickflicke, siis tahaks ainult küsida, et tra kus on minu mr.Big või McDreamy?
Või McSteamy. Või John. Või üldse, mismõtttttttes nagu:S

No comments:

Post a Comment