Sunday, February 21, 2010

turn me on

hea laul on pean tõdema. kahjuks ma esitajat ei mäleta, seda võite laurilt küsida.

muidu ma tunnen ennast suure targa ja ilusana

majas muud ei ole kui suhtedraamad ja mina lihtsalt istun ja vaatan et " issand ma kunagi käitusin ka nii, issand ma olin ka kunagi nii jabura asja peale vihane, issand ma olen ka nii öelnud/mõelnud/arvanud" ja nüüd ma arvan et see hetk on käes kus ma saan olla tagantjärele tark.

või noh tegelt ma olen teoorias alati tark olnud, aga ma ei oska neid kunagi rakendada tead. mul selline viga et ma tahaks alati rohkem, kui mul parasjagu on.

aga nüüd mul on selline.. emotsioonitu, aga heas mõttes emotsioonitu olla. ma ei pea mõtlema mingeid lollusi kokku ja ma saan teha mida mu hing ihaldab, ja ma arvan et ma olen lõpuks ära õppinud selle imetabase oskuse olla üksi. ( mis muidugi ei tähenda seda et ma erakuna keldris istuks:D ) aga ma usun et kõik maailma inimesed kes mind kunagi näinud on, võivad arvata et ma olen maailma kõige klammerduvam inimene, ja ma usun et see tuli sellest et mul on koguaeg mingit kuradi kinnitust vaja. Jah ma pean olema järelikult ilus, sest wow ta käiiiiii-iii-iiib minuga, wow ma pean olema lahe sest ta tahab minuga koos olla, wow ma pean ikka eriti huvitav olema, sest vaata kui palju ta tahab muga aega veeta:O

Või siis alternatiiv kaks et ole selline kaks kuud ja ülejäänud aastad vingu ja jonni et sa piisavalt tähelepanu ei saa.

aga nüüd siis see et ma ennast suurena tunnen.

ma tean ise ka kes ma olen, peaaegu vaata. ma olen nii hirmus sõbralik ja tore ja aswesome ja good looking:O

ja kes see ikka mu saba kergitab, kui ma mitte ise seda ei tee:D

ja kokkuvõte on see et mul on hea olla

hirmus hea

ainult oma musisid tahaks näha, aga küll ma näen

ma praegu mõtlen et jumal tänatud et ma siia tulin, ehk kasvan veel suurekski:D

lootus sureb viimasena:O

saage tuttavaks, pildil on Tiiu

Ahja, eile läksin vannituppa ja pesin käsi ja kuulsin mingit sulistamist- Tim pani pardipojad vanni suplema:D

No comments:

Post a Comment