Monday, February 8, 2010

Tere kallid sõbrad. Eluke on siin niivõrd veerend, et homme on mul proovipäev Steersons Steakhouses ja ülehomme
indigo cafes ja reedel mingis koffikus mis on pmst minu maja kõrval.

Ja ma vist  lähen põrgusse peale surma, aga Conor on rääkinud sada aastat, et kui ta saab, siis ta ostab mingi osa sellest restost ära kus ta töötab, sest siis ta saab residendiks ja saab siia elama jääda. Ja see võimalus oli päris suur, sest ta ülemus ja tema saavad nii hästi läbi. Ja täna ärkasin mina siis kell 8, sest ma pidin kell 10 vestlusel olema. Ja ma kuulsin kuidas Conori äratuskell helises ja ta ise pani selle kinni, ja mina teda huuui äratama hakkasin.  Niiet ta pidi kell 10 tööl olema, aga ärkas kell 1. Jumal tee nii et ta vallandataks ja ta faking ÄRA koliks. Jumal teab kuhu aga mul on nii pohhui ka.

Soome piffid lähevad 26dal märtsil minema:( Ma juba mõtlen kui tore elu saab mul olema Timi toas, kust Henna eile huntsmani leidis. See oli NII naljakas. Henna ja Pirita vaatasid pimedas toas filmi, äkitselt märkasid seda kuramuse ämblikku. Hakkasid karjuma, tegid ukse lahti et välja joosta, aga ukse taga oli paul kes sõi mingit üüratut prussakat kes üritas põgeneda sisse just avatud uksest:D Niiet jah, paras putukapesa siin. Aga kõigile teadmiseks - Paul sõi selle rõveda meetrise ämbliku ära:( Peale seda oli ta minu jaoks nii rüvetatud et ma pesin teda kõõmavastase shampooniga ( kassidele mõeldud muidugi:D ) Ja panin talle uue pruuni nahkrihma ka kaela, kus peal on hõbedased kalakesed. Nüüd ta nii viks ja viisakas et enam ta selliste lollustega ei tegele:PMa olen praegu nälga suremas, niiet ma lippan colesisse ja ostan midagi hamba alla ja lähen koju, ja olen kell 10 siin tagasi:P Mis teie lollis ajas on kell 1 päeval.

Ja muidu mu sünna on 11 päeva pärast ja kuna te KÕIK tahate mu tuju heaks teha ja tahate et ma teid veel rohkem armastaks, siis muidugi pange kirjad ja kaardid juba hommepäev teele

Mariann Kaasik

Womerah avenue 76-1

2010

Sydney, ja Austraaliamaa ja Maakera ja nii

LAAV JU

tervitan Erikut, sest ma olen surmkindel et hommepäev saan talt kaardi 8-)

Pluss ta mu väga väga väga hea sõber

ülejäänud on draftides ja salastatud bloogides:S

nalii

No comments:

Post a Comment