Saturday, February 20, 2010

jou jou jou, jälle mina internetti rüvetamas:D

Ma pean alustama sellest, kuidas päev enne oma sünnipäeva käisin pauliga väljas, kes on üks erakordselt igav noormees, kes mulle lampi *** pakkus. Nüüd ma tean et mu ema ei valetagi mulle alati näkku, sest tõesõna see ei teinud mulle mitte midagi peale selle et magada ei saand sest närvi ajas. Aga muidu oli vaffa. Kui kell lõi 12.05 siis ma sain Piritalt ja Hennalt ja Kelvinilt ja Conorilt veel sünnipäevalaulu ja kõik oli klikkokeiii.



Eile ärkasin kell 8 sest Pirita pidi tööle minema ja ta ajas mu üles ja andis mulle suure buketi liiliaid, meeeeeldis. Siis mingiaeg helistas mulle perekene ja soovis õnne aga ma olin nii nii unune. Noh ja kunagi ma siin koristasin ja siis panin riidesse ja Tim tõi mulle neli pardipoega kelled ta varastas metsast pardiema pesast. Väga meeldiv oli. Igatahes Conor ja Kelvin ütlesid et neil on sööming kell 9 ja sp nad mu sünnal ei ole, aga et me võime enne välja minna paariks joogiks. Mõtlesin et jah suva, Steve tuli ka ja ta tõi mulle tiaara ja lillebuketi, väga uhke oli olla. Läksime siis Green Park Hoteli kus ma olin shvipsis ja käisin mööda baari ringi ja korrutasin et mul on sünnipäev. Siis kaotasin oma kaamera ära aga ma leidsin selle hiljem üles kah, või noh Kelvin leidis, jumal teab kust, aga ma olin rõõmus. Siis mingiaeg Tim helistas et me peame tagasi tulema ja siis siin oli hunnik rahvast ja Conor ja Kelvin ei läinudki kuskile ja siis me hakkasime muudkui aga jooma ja nii vahva oli. Martin, see eesti tüüps tuli ka ja tõi mulle kaaa niiiiii ilusad liiliad.



Meeldis. Ma ausalt ei mäleta väga palju aga vahva oli ja Tim ja Henna läksid riidu ja Tim ei lasknud Hennat tuppa sisse, niiet me otsustasime mäkkaiverid olla ja ukse lahti kruvida:D ...Mida me muidugi ei suutnud. Lambist tuli mingi tüüp, ütles et ta on majast 50 ja tõi oma bongi ja weedi ja siis läks pmst 10 minta pärats ära, niiet meil on nüüd sinine bonnnng.

Aga ausalt mul pole kunagi nii draamavaba ja lõbusat sünnat olnud:D!



Ja saate aru, mina kes ma tavaliselt esimesena ära vajun, olin kella kuueni üleval:D

Kingitusteks sain:

Neli pardipoega:



Sekspesu:D

Silmaklapid või noh need asjad et kui sa magad saad pähe panna, millel on kirjas „only wake for sex“

Uue meigikoti

Küünelakid, küünelakieemaldaja ja vatti:D

Kummist tissid mis vees suuremaks lähevad

Värvipliiatsid

Bloki

Barbie:D ( sest tim mäletas et ma pole kunagi ühegagi mängind :D )

Barbi riidekomplekti

Koogi, millel oli kirjas „PALJU ÕNNE“

Tassi, kus peal on paljas eit

Ja Dani poolt maniküür/pediküür salongis homme:D

Oo mingi shokolaadimaitseline huulebalsam oli ka

Ja kaks pudelit roosat shampat

Tänaks kõiki osavõtjaid ja elu, over and out

Aa ja tänan neid kaa kes mulle messisid ja kaarte saatsid ja Liisi Liina ja Jukiga oli lahe rääkida:D

( näe sillu meelega panin pildi kus mu kumbi käsi paks ei tundu:D )

1 comment:

  1. Kallis Mariann, Palju õnne sünnipäevaks ja igaks muuks päevaks! Parem nac hilja kui mitte kunagi, onju...

    ReplyDelete