Monday, February 22, 2010

pardid mul


Eriti naljakas on et ma sain täna hommikul kell 8 eriti lambi smsi.
" Hey. How u doing? I cant sleep because i need to tell you something. Ive had these feelings for a while
now and I dont know what to do. Please help me..."
ma vastasin siis et " eee..who are you:D " mille peale see vaene hing enam ei vastanud:D
Naljakas on see et kui ma helistasin siis kõne läks voicemaili ja ta on keegi Jeff, elusees ei tea ühtegi

haha, kuulan just lily alleni knock them out ja see on nii.. austraaalllaalik vms see sõna on:D

"juaar oolrait laav? TAAAA( thank you nendekeeli ) ah
ja muidugi "darling" ja tüdrukud on "brids" otseloomulikult:D

aa ja ma unustasin mainida et mu eluarmastus messis mulle niipea kui ma eelmise postituse postitasin:D
ma kavatsen talle vastata umbes mittekunagi sest ma kardan, et ta ootas liiga kaua et mulle vastata:O
ja nüüd ta pole enam mu crush, st polnd juba ammu:S

ok ma pean tõe huvides mainima et ma olen purjuuuuuuuuuus:(

ja ma just rääkisin ühe paksu hooraga kelle nimi on liina ja nüüd mul on kõneaeg otsas:(

ma tahaks kirjutada veel nii palju asju, näiteks et see kokaiinijutt oli naliiiii
juhuks kui keegi mind kunagi googeldab ja saab teada et ma olen narkar vms
( ma ju proooovisin ainult, enam ei tee:O )

3 comments:

  1. appii niii nummarilt suplevad seal vannis:D

    ReplyDelete
  2. a kuidas sa neid toidad:O ropsid neile suhu toidujääke vä?:D

    ReplyDelete
  3. tead ma pole neid toitnud, tim on nii helde et teeb seda minu eest:D

    ReplyDelete