Tuesday, April 18, 2006

spy, hiilin täiega

juhhei, ma ei ole veel koolis. ma magasin sisse olenemata juhani "lähmakatele" püüdlustele mind üles ajada, joy:D ma ei viitsi veeel kooli minna. nagu.. ajalugu oli ära, nüüd hakkab inka. ma ei jõuaks sinna õigeks ajaks ja maimu tapaks mu. pluss ma tahaks pea ära pesta. oh mymymymy. ma pesengi. ja siis ma panen kooliasjad kokku. ja kuulge, kas täna on vene keel?:D ma olen jälle hakanud vene keeles iga päev viisi saama, jei- mis siis et teistes ainetes kahtesid:D suvasuva. okei, ma nüüd lähen pesen oma pead ja olen HÄSTI vaikselt, sest muidu ema ärkab üles ja pragab muga et ma kooli ei läinud. alati on siiski võimalus teeselda et ma peangi kolmandaks tunniks minema kooli8-) usutav:D ma nüüd lähen proovin vaikuses pead pesta, tššš!

No comments:

Post a Comment