Friday, April 7, 2006

musi musi musi, its


Eile oli nums päev. Esialgu olin koolis. KÕIK tunnid. Oh proud me. Siis ma tulin koju, näitekasse ei läinud. Ema ja My ja Riki olid puha läinud. Tartusse ja Pärnusse...Nautisin niizama üksiolekut sellega, et ma niizama suitsetasin ja jõin teed. Mingiaeg tuli mu manu Lauri. Niizama vaatasime mmmm.. mtvd ja jõime teed ja manustasime tubakatooteid ja ta luges lehte ja nii edasi. Siis tuli külalistevahetus. Lauri lahkus, tuli Tiia. Oh my. Keegi puuuris koguaeg. Me leidsime Tiiaga et hea aeg on täiest kõrist karjuda, me tegime seda. Siis me tantsisime ja embasime köögipõrandal ja naersime ja tegime pilte ja naersime ja veel naersime ja niizama lõbutsesime. Oeh. Siis me tahtsime süsi. Et veskarit teha. Meil polnud. Elvis läks Muda juurde ja tõi siia ka. Siis tegime veskarit ja tsättisime niizama. Da. Siis lahkus Elvis essat korda. Tuli tagasi, jäi viimasest bussist maha. Läks. Tuli tagasi, takso ei tulnud. Läks, ja sai koju:D Uh, siis me Tiiaga niizama olime. Siis ma tegin maski ja me vaatasime veits telkut ja siis magama. Hommikul ärkasin selle peale,et Tiia hüppas mulle peale nigu metslane, da da da. Nums:* Siis me niizama olime üleval ja unised. Ja siis Tiia lahkus, ma ka varsti. Koolis ma solvusin Maarja peale, sest ta ei teadnud tähtkujudevärkki, uhh. Ja keemias oli pommiärhvardus:D? Ma ei tea, kell helises kaua. Keemia õpetaja jumala rahulikult naeris jne, kõik lärmasid. Oli kuulda kuidas kõik jooksevad klassidest välja, meie klass rahumeeli istub, ja õpetaja naeris nigu metslane, niipalju siis sellest. Ja nüüd ma olen kodus ja tsätin Jukiga, enne jäin laua alla kinni. Ja kohe minen vanni, kui mahti saan. Ja siis Tiia poole? Või pole mõtet? Ah, ma ei teaa. Igatahes kell 8 muda sünnale jouuuuuu. Ja matahan paremat seasmaili, kus siga nummim oleks;D:*

1 comment:

  1. http://www.delfi.ee/horoskoop/
    http://www.postimees.ee/vabal_ajal/horoskoop/index.php
    http://www.sloleht.ee/index.aspx?v=ajaviide

    näed

    a näe. sul oli ka õigus;D
    http://www.vara.ee/horoskoop/

    ReplyDelete