Saturday, April 22, 2006

I hope to god he was worth it






panen siia paar picci. homme kodus kirjutan ka eksole:D Suva, need pildid laevad nii kauaa, ma veits kirjutan, ma olen Liisu pool ja me nilbitseme meeletult ja teeme sidrunitubakat ja naljakas on. Uh, ja üldse fan. Me tegime täna meeletut pilte ja ma ei näinud ainult Evarit. Ülejäänusid nägime ikke. Ja intervjuud tegime ja tüübid olid välismaalased. Hea lause oli see. " We only have one more question, what are you doing tonight?" Me saime nende adre ja nr;D haha. Liisul oli suu saia täis ja ta arvas et raudselt on niiizama eestlased, selle kontrolliks ütles ta " Jänes hüppas üle karu" Ma nüüd lähen teen veskarit veel;D Ma tutvustasin Liisut selle Panic at the disco looga. Arvake, kas me kuulame nüüd seda 568687498743982598275 korda. Õige vastus on "jah" A noh, ega ma ei hala, muidu saan peksa. Its. Enne pani Liisu oma käe mu rinnahoidjasse;( No FAKK kaua need pildid laevad- Suva, ma lähen teen ikke

No comments:

Post a Comment