Tuesday, April 11, 2006

app änd dauuun, jei

No, naljakas oli. Mata õps luges urni asemel uriin. Jube naljakas hahaha. Da. Siis ta lahkus, My viis mu linna. Autos küsis, et kellega ma viimati musitasin, ning muid toredusi. Viis mind Estonia ette. Läksin Viru ette R-kiosksse. Ostsin vanamehe häälega suitsu. Helistas My. Ütles et ta näeb kuidas ma Jürgeniga musitan. Ma vastasin, et ma pole kedagi veel näinudki. Ta oli kurb ja piiksatas et ta jäi vahele, ning pani ära- kurb. Siis me saime politseipargis kokku. Jürgen rääkis 20 minta punapeaLauraga;D Ja me niizama Rasmusega tsillisime. Ma hakkasin täiega skeitima, not. Siis Jürgen haihtus, me kiikusime. Tuld polnud. Me ei saanud suitsetamisele pausi ka teha, kuna uut tuld polnud. Ma suitsetasin end näost valgeks ja ogaraks. Aga meil oli Rasmusega naljakas vähemasti junõu. Siis tuli Jürgen, me läksime poodi. Keegi ei tahtnud mu kõrval käia, vaid skeittida, tänks eks. Aga nad siiski kõndisid. Siis helistas Juki. Ma võtsin vastu oma igapäevase "panemind" häälega ( My ütles et telefonis ma teen seda häält ) ja siis vestlesime veits. Ma lubasin jälle koju TULLA. Oh my. Jõudsime siis Citymarketisse. Nad ostsid kokat ja kommi. Siis tulime tagasi, kiiiruga. Minutempo, nagu ma teada sain. Da. Siis olime veel politsepargis, ja mul oli isegi soe. Rasmus hullult skeitis. Jürgen rääkis mulle haigetest mängudest ja võrdles mind Sassuga, oh well. Mida veel siis.. a no niizama olime. Siis nad läksid tuppa, jaa ma kõndisin 16 peatusesse. NII KÜLM. Ootasin 18 minta bussi. jeei. Bussis oli ka külm javastik, ja mul on kodus ka külm. A vastik pole, tore oli täna. Joosepigatsättisin jaaaa Rasmuse ja Raigoga hetkel. Raisk ma nii tahan MG-sse saada. Uhh, helistaks ja anuks;D Mu kõtu sügeleb ja ma loodan et NV saab kõike mis vaja. Ehk siis lusti ja nalja, ja nu muud ka. Ma nüüd visst panen homsed kooliasjad kokku ja siis lähen magama. aga ma tean, et kui ma püsti tõusen, siis on suvaneed asjad ja ma vajun magama. Oh alas. Oh mai mis uni. Ma ei viitsi minna. a Villu enne ütles nummisti. Kohe otsin.

[23:09:15] Villu | (A) : oleks ml su pilt, siis paneks selle raami
sisse ja siis kapipeale, niiet ma näeks eda koguaeg, siis
tuleks hea uni:P
[23:09:16] Villu | (A) : (A)

2 comments:

  1. ou musi
    ära tuvisid ilma minuta surnuks hüppa eks ;D
    ja ma ootan ikka veel seda klaasvanni!

    ReplyDelete
  2. võrdles sind sassuga?
    mismõttes?:D

    ReplyDelete