Monday, January 9, 2006

uanderful gloori, täna oli esimene koolipäev. esimene tund oli vene keel. üllataval kombel pole ma saanud tunnitööd viite:( ma lohutan ennast mõttega et õpetaja on lihtsalt aeglane. venekeeles ma pidin olema šaša. Nummi. Ma olin ka, aga kuna ma vene keeles lugeda eriti ei oska, siis ma lugesin oma osa sada korda mõttes läbi, ja Piret küsis et "veerid või" siis ma ütlesin da. Seejärel " see pole ebanormaalne, st see on normaalne!" ma arvan et te ei saa aru. ma sain, ta ka. igatahes,me naersime liisiga ka, ja üldse oli tore. a eile mul ei tulnud und ja ma valutasin kõhtu. nummi. mängisin ussimängu ema moblas ka. oli mõnus. ühesõnaga oli edukas koolipäev sest ma jõudsin ka
* liisi käe peale joonistada kassi, kusjuures kassi üks silm oli liisi sünnimärk
* teha joonasele veidi koledam kass käele
* saada tagasi kadilt parukas, mis nägi väljga nagu kadi oleks sellega juuksuris käinud
* naerda meie kooli tasuta toidu üle, mis nägi välja nagu paljas riis
* teha oma elu viimane suits. ma looodan!:D
* saada matemaatikas kahe
* edastada liisi ja piretiga mõtteid
* naerda niizama
* lugeda läbi kohustuslik kirjandus
* kirjutada inkas kirja
* täita geo TV-d
* naerda maarja loti üle

Sellega ma siis lõpetan, oli vapustav päev. Varsti on näitering. Kell kuus saame maarjaga kokku. Õhh. Ja siis varsti on ennvee kus ma lähen Kiisu sünnale,mis tõotab tulla tore. Ja kui ma jõuan siis ma lähen Juki poole ka;*

( Miks ma vahepeal kasutan suuri tähti,ja vahepeal mitte? )

Ma asun nüüd mata kallale, võõõibolla;D

No comments:

Post a Comment