Wednesday, January 18, 2006

Külm kolmapäev kullakesed

Ma jõudsin täna esmakordselt õigeks ajaks kooli. Meeldivalt tegime venekeeles jaburdusi ja niizama oli fan. Et inka juttu õpetajale viia, tahtsin ma seda välja printida. Kahjuks ei olnud Kauri ega arvutiõpetajat koolis. Ma olin sunnitud kopima selle jutu bloogist, klassijuhataja silmeall. Esimene lause oli et "njäu ma tahan juhanit" mis mind alandas, klassijuhataja arvab nüüd et ma olen nümfomaan:( Igatahes, enne füüsikat läksin ma jopeta välja. See oli kohutav. See külm tekitas mulle shoki ja ma hullusin. Mul hakkas väike näpp veritsema. Kuna mul polnud midagi teha selle verega siis ma veritsesin üle maarja füüsika vihiku. Oh how nums. Igatahes, muidu oli normaalne. Liis peksis mind, ja kekas tegin ma kuulsa poosi võrkpalli mängides. Alguses olin ma koba( lõpus ka ) Ma karjusin et " LÖÖGE PALLI" Minni ütles et ma võiks ise proovida, ja siis ma tegin seda ja sain meile punkti!!:D Jei. Ma olin sellest nii innustunud, et ma koguaeg aina vehkisin oma vitspeene käega, mitte kordagi enam palli tabades:( Peale kooli ma tulin lõdisedes koju ja pesin pead ja rääkisin Kiisuga veits, haha. Siis läksin kompressorisse. Mu mp3-me üks klapp on katski, ja mul on kodus pehmet saia. Tee sai ka valmis. Ma lähen toon. Kui ma viitsin siis ma kirjutan siia "Lepa pere hommikutunni" ka:)

No comments:

Post a Comment