Saturday, January 14, 2006

LIIISU:*



Et nüüd mitte tekitada muljet, et kõik mu kullakesed on meessoost, siis ma kirjutan nüüd Liisust.
Liisut ma armastan nii väga, tegelt kõike temajuures. Mmm.. ma ei jõua kõike nimetada, KÕIKE. Tema nummisid pehmeid juukseid, ja tema suuuurt tuba, ja tema nummit venda, ja tema diivanit mille jalgu murda ja tema venda ja tema ema;D ja tema..hindeid. Ja ta uut ripsmekat ja ta ..ihu;D
Igatahes, ta on mu armastatu. Kesmind mõistis juba ammu, ta teeb seda ikka veel. Kunagi me kolime kokku ja võtame kõik koerte varjupaiga koerad( kassid ja muud loomad ka, eks?) omale!:D
Jeei. Ja ma armastan teda isegi ta nummi vanaeide tukaga, mis tal hetkel on;) Mailaav!

Liisu üldse ei vihjanud, et ma seda pilti siia paneks;D Haha. " pane mingi ilus pilt minust bloogi..." ( siis saatis pildi) "vaata kui ilus;D" haha, oled küll ilus. Minu ilusaim!:*(L)

3 comments:

  1. Jah, see on mul üks seksikas tukk küll, ma vist hakkangi seda nüüd harrastama. :)
    mina sind ka:*

    ReplyDelete
  2. vanaeide tukk ka rules:D
    sama palju kui sahlene;D;***

    ReplyDelete
  3. sahlene'l võiks vanaeide tukk olla. topeltruulimine!

    ReplyDelete