Sunday, January 1, 2006

Oh kui vapustav, niisama äge aastavahetus






Nii... ma ei tea. Mingi ärkasin üles ja avastasin endalt neli ohatist. Siis ma olin kurb ja läksin köögilaua kõrvale nutma. Seejärel ma võtsin ennast kokku ja hakkasin koristama ja meikima.
Nats niisama olin reidis ja hakkasin tsättima Stefaniga. Kellega me kunagi iidajal suhtlesime. Da.Ta rääkis kuidas kõik "talle näkku panevad" mina olen lahke, ja kutsusin ta siia. Andsin aadressi ka. Siis ta kadus msnis. Mingi neljast tuli Henri viie õllega, kui ma mööda ei pane. Oh jah, mu emaläks poodi, ning me manustasime tubakatooteid. Kui mu ema tuli, siis me veits sättisime asju, ja mingi aeg tuli kennu. Da. Pool kuus läksid Tiina ja My ära. Noh, istusime siis köögis ja fainalli tuli Liisu. Mingi veits peale kuut. Nii, ma jõin Tiina õlut kõrtega,mis Liisu tõi ja olin rahul ja õnnelik ( mitte ainult ohatiste üle) Ühel hetkel võtsin ma ampsu salatit ja sel hetkel helises see uksekella moodi asi. Maarvasin et see on Liis ja möirgasin torusse " KES SA OLED" Kahjuks oli see Stefan, mitte Liis. Niiet kohe esimese asjana suutsin ma ennast temasilmis alandada. Igatahes, ta tuli sisse ja ühines meiega köögis. Üsna pea tuli ka Liis. Seejärel otsustasime hakata mängima aliast. See olikena. Mina ja Stefan, Liis ja Kennu, Henri ja Liisu me olimenõnda paarides. Siis Liisu seletas Henrile sõna "lähedal" ja ütles " Mina olen sinu...?" Henri vastas ruttu : " tüdruk":D Haha, jamina seletasin Sefanile sõna Saaremaa, tema aga järjepidevalt pakkus kuressaaret. Da. Mingiaeg ilmusid ka Marko ja Hendrik. Nurm, nurm. Siis tuli see koht kus ma manustasin jooke, ja olin Pjuuuma. Sellest on tore video isegi Stefanil. Alandav. Ma ei teanüüd kas ma räägin õiges järjekorras, aga millalgi tekkis Liisul teha Black Cock. Ma aitasin tal porgandit küünelakiga värvida, mu teksad on ka koos:D Hmm. ja siiiiiis..mee niizama hängisime ( ma lihtsalt ei MÄLETA:D ) Miks ma ei mäletaaaa..hm. Me kuulasime koguaeg laulu "Eluuuu on perssses, õluu on leige , elu on per. er,ess,ess;D" Da. see kummitab mind, ikkkka! Ja kui kell oli pool 12, siis me mõtsime vaadata presidendikõnet. Me vaatasime ka, a siiski panime 11.55 laulu põhja "Elu on perses" ja üürgasime ja tantsisime. Ja kui kell sai 12, siis me kõik endiselt hõiskasime ja tantsisime ja valasime shampust ja kallistasime ja naersime ja laulsime ja mulle valati rindade vahele shampust, ma ei saa aru kes:D Oh, ja see oli kõik niii nummi ja põnev.Ausalt. Väga nummi. Oh, ja nüüüd ma räägin õhtu tipphetkest;) Otsustasime hakata mängima magmiskotti. Esimene ohver oli kennu. Ta natuke põikles, a siiski ronis magamiskotist välja, varjates oma kehapiirkondi Liisu magamiskotiga. HAha, ja teineee ohver oli Sefan. Alguses ei tahtnud ta magamiskotti minna,hiljem kui ta alasti oli, ei tahtnud ta sealt välja tulla. Hihi. Taistus seal maas ja ajas poisid toast välja ja IKKA ta ei tulnud välja. Me tegime sildi ka et: Stefan võta alasti" ja ergutasime teda. Ta lubas välja tulla kui ta kuuleb mingit lugu. Ma ei teamis bänd see oli.Igatahes ta veetis seal magamiskotis üleee poole tunni kõvasti. Ühel hetkel sai ta oma loo. aga ta väitis et see on vale. Siis ma andisn alla ja mõtsin et nagunii ta sealt välja ei tule, ja kui tulebki, siis ennast varjates vms. Igatahes läksin ma suurde tuppa ja hakkasin klaase kööki viima. Ühtäkki kuulsin ma jooksumüdinat, see oli Henri kes hüüdis " TA ON ALASTI" ma heitsin klaasid käest ja jooksin, aaaga oli juba hiljaaa:( NJÖÖÖU:D Manägin kui tal bokserid juba jalas olid:( Igatahes, needisin maennast tunde. Jaamis me siis tegime? Hm. Mingiaeg oli niimoodi et mina Stefan ja Marko olime minutoas ja teised olid Suurestoas ja vaatasid Ooperifantoomi. Me vaatasime ropsivideot. Sada korda, Stefan ütles mulle " lase ropsi veel" igtaahes oli õhtu täidetud naljakate lausetega:D Oh jah. Lõpuks olime köögis ja tegime Dianat: " Ma leban alasti pliidi kõrval ja olen haavatav kui loom" hihi. Igatahes, oli lõbus. Tsättisin ka Hendriku klassijuhatajaga. Fan. Lõpuks olinma vässu. Me tulime minu tuppa.Korraks vahetasime Stefaniga pluusid ära. Sellest on pilt ka, kui Stefn suvetseb saata siis ma panen selle siia blogi ka. Liisu mina ja Stefan ja lebasime siin ja naersime. Lõpuks liisu niisama magas ja mina oigasin imeliku häälega sest Stefan torkis mind küünarnukiga. Naljakaid lausekatkendeid:
  • " mis sul täpselt vajub?"
  • "hoia korraks kõva, ma tahan tõmmata"
  • " i think it's all gone, i think i'm gonna...ÖÖK"
Ja muu selline. Äkki mu ema helistas ja ütles et nad varsti tulevad. Ma siis veits kraamisin ja suitsetasin ja olin lõbus. Oh. Kui mu ema tuli siis ta tantsis ja oli alandav ja my ka.Mu ema mõnitas mind " ära tee must pilti, mul o n ohatise, ma suren äraaaaa:(" niimoodi tegi ta siis mind järgi. Mul hakkas nii kena, kõhuvalu tuli ka. Mu ema ja Mytsättisid veits teisteha ja ma tegin asemeid jaa läksime vaatasime filmi. Oli lõbus. Ma magasin Liisiga suuretoa diivanil. Nagu ma hommikul kuulsin siis ma laiasin meeletult. Igatahes hommikul oli Henri ikka täis sest ta oli manustanud Liisiga sisse mu ema aramise. Mu ema oli maganud Marko ja Hendriku vahel, kuni My ta sealt ära vedas. Naljakas. Köögis siis manustasime tooteid ja tsättisime ja Henri laulis ja oli vahva. Liisu läks juba kell 7 koju kuna tal oli paha olla:( Mingi vaatasimeveits Beethoovenit ja siis Henri läks koju, ning meie kompressorissse. Seal ma sõin ÜLII palju, ja ma olen ikka näljas.
Ikka veel.

No comments:

Post a Comment