Saturday, August 14, 2010

rasedatel on aina pissihäda

Nägin just unes, et ma sain kolmikud. Või noh tegelt mingi 99% unenäost olin ma lihtsalt HÄSTI rase, aga otsustasin mitte kellelegi öelda, sest noh, kes seda pisiasja ikka märkaks eksole? Ja siis ma sain lapsed aga neid oli viis ja kõik olid suht koledad väljaarvatud üks kelle nimi oli joonas või joosep vms:D Haigla nagu pani lastele nimed enne ära juba ise. Ühe nimi oli Maasikas:D Suht hull. Igatahes niipea kui ma lapsed sain siis ma olin jälle rase:( Ja noh pmst kui ma üles ärkasin siis ma avastasin, et ma lihtsalt väga pean pissima:( Niiet see tekitas mulle ööäbi rasedustunnet:D Tea kas siis ongi selline tunne nagu sa peaks pissima?

1 comment:

  1. Rasedatel ON kogu aeg pissihäda ;) Kui hakkad iga poole tunni tagant vetsus käima, võid suht kindel olla, et oled kas rase või põiepõletikus :P

    ReplyDelete