Monday, August 9, 2010

kuidas ma sada korda ropsisin ja kassile antidepressantse rihma ostsin

Tegelikult on kell pool neli öösel, mina, kui viimane inimene universumis, lõpetasin just seks ja linna teise filmi vaatamise. Võiks ju nagu magada- isegi Joosep magab ja see tähendab, et ma saaks uinuda ilma selle piinata, et kass mu jalgu maha närida üritab. Aga selle asemel olen ma wannabe Carry ning tõmban suitsu ja trükin, et olla lahe.

Vahepeal olen ma käinud Pärnus, kus ma avastasin, et ma olen vist viina jaoks liiga vana. Ilmselgelt ropsisin ma täis City wc ja ronisin Bravos posti otsa. Sellele järgnes burks ja pärnakate MAAKAKS kutsumine, sest ilmselgelt olen ma purjus peaga äärmiselt glamuurne leedi. Ja see on lahe! Igatahes veetsin ma järgneva päeva näiteks põõsataga tomatimahla ropsides ning surres.

Kassile ostsin ka mingi hormoonidega rihma, mis peaks ta tegema leebeks ja armsaks, sest see peaks talle mingeid emahormoone tekitama. Samas ostsin ma talle ka maja, sitaks mänguasju ja jalutusrihma, mille vastu tal ei olegi erilisi pretensioone.

Sain täna Liinaga isegi kokku ja tegime paar siidrit.

Korteririndelt oleks vaja veel voodi sisse tuua aga kahjuks puudub mu majal trepp, sest seda otsustati asendada uuega. Seega kui keegi just mööda planku mu voodit sisse ei vea, siis jääb see nali ära. Ahja, köögis võiks aknalaua ära värvida, mille jaoks ma peaks homme pintsli ostma.

Elu on ilus, elan õiktiimi elu. Homme lammutan kappi ja tsillin Reginaga. Oh seda võrratut elu.

i do, do i? ( olen nii seks ja linnas sees, et vist kunagi ei saa üle )

No comments:

Post a Comment