Wednesday, August 18, 2010

mina, kui täiuslik naine!



Lugesin siis sellist võrratut lehte nagu elu 24. Seal oli veel võrratum artikkel. Igatahes nüüd ma tean, kuidas järgmine kord käituda.

Näiteks kui mees tahab midagi proovida, ÜKSKÕIK mida, siis pead allunult ütlema "Ma proovin seda" Sest vaid see näitab, kui enesekindel ja lahe sa oled. Niiet kallid naised, kui mees ütleb teile midagi järgnevat: lähme röövime panka/paneme sulle vaasi perse/ paneme mulle vaasi perse/ sööme sitta/ sõidame eesli seljas leetu- siis teate mida vastata.

Siis teine võlulause on "see on okei, sa ei pea seletama". Artikkel seletab ikka ära, et kui mees kell kolm öösel koju koperdab huulepulgana kaetuna, siis seda ütlema ei pea. Aga samas kui sa oled normaalne naine, siis sa kuulad ta põhjendusi ka. Äkki vaene mees kukkus meigipoes huulepulgaleti peale :(? Igatahes, kui mees sind ignob, on vihane ja peksab sind ja on muidu mossis, pidage meeles, ta ei pea seletama!

Parim lause on "VAU! Kus sa seda õppisid???" Ehk siis kui ma seda peaksin voodis mehelt küsima, saati siis veel OMA mehelt, siis ma pigem arvaks, et värdjas käib üle laskmas. KUST MUJALT ta seda veel õppima peaks kui teiste litside käest ah? Aga elu24 ütleb, et hoopis kiitma peab. Niiet, kui ta nüüd ühtäkki oskab voodis teha .. eee.. palvetajaritsikapoosi, siis naeratage laialt ja kiitke nagu väikest last.

Viimane oli, et "ma tahan su arvamust kuulda". Noh ma ei tea, inimesed peavad mind natuke tüütuks, kui ma ütlen et "ou ma tahaks paari asja kohta su arvamust: mu ema, mu soeng, mu kass, mu vannituba, mu juuksed, mu jalad, homne ilm, mu vaip, mu puhur, araabia poliitikud, käterätikud."

aga mis mina sitt ikka meestest tean?

No comments:

Post a Comment