Tuesday, December 16, 2008

vanaeit olen muidu

Istun praegu käsitöölainel. teen aina kõrvakaid ja nii. Isegi kaks kinnast olen valmis saand.. erinevad küll aga, aga mis siis:D Mõlemad on hästi väiksed kaa, niiet matame maha idee teha sillule jõuludeks kenad kindad. Huhuhuhuhuuui.  Igatahes. Ma olen praegu rõõmus, Kätu ja Silbe ja Riki ja ELU. Roobin rõõmust. Muidu on täna natsa imelik olla. sest peale kooli ei käinud kätu pool kohvil:( Elu on kohe imelikum:D

Haha, ja Riki just ütles et ta sööb oma leiba niikaua sest see on tore leib ja tal on kahju seda ära süüa:Dfotod-0005

3 comments:

  1. ja ärgem unustagem, et kõige rõõmsamaks teeb elu ikkagi PEKK ! eriti see tihaste pekk mida saab käia salamahti naabri rõdult nokkimas !

    ReplyDelete
  2. mis nokkimas, ma topin seda kahe käega sisse:(

    ReplyDelete