Wednesday, December 31, 2008

Epp Petrone "Roheliseks kasvamine"

Kui ma raamatu kätte sain, siis ma panin ta alguses kapile ja mõtlesin, et teen enne ära uurimustööst kasvõi paar lehte, et tunda, et ma olen ka kooli jaoks midagi kasulikku teinud. Paraku ma ei teinud isegi mitte poolt lehte, kui ma juba raamatut lugesin. Ja seejärel ma tundsin, et ma pole maakera aitamiseks küll mitte midagi teinud. Kilekotid vedelevad meil köögis mingis riiulivahes, esimese hooga mõtlesin et " Oota neid me ju kasutame küll veel?" Vähemalt siis, kui mul rott alles oli, siis ma kasutasin kilekotte, kui ma puuri puhastasin. Nüüd mõtlen et, tegelikult ma oleks võind  ühte kotti ka veel rohkem kasutada...

Raamat on suureks infoallikaks. Ma tean nüüd kuhu ma saaks viia oma vana arvuti. Nüüd ma saan umbkaudset aimu MIKS on aafrikas näljahäda ja isegi kõige tavalisem- kuidas säästa enda kodus elektrit. Sellest ajast kui ma lugesin mingist muust Epu raamatust, et kui telefonilaadja on niisama seinas, võtab see kaa elektrit, siis ma olen alati püüdlikult kõik föönid ja asjad kohe peale kasutamist kontaktist eemaldada..

Igatahes raamat andis palju mõtlemisainet ja kindlasti pani natuke süüdlasena tundma, et "MIKS ma ometi rohkem  pole teinud?"  Samas vähemalt ma olen käinud teeeääri koristamas, seegi teeb natuke südame kergemaks.. Peaks selle raamatu emale ka kätte toppima, uurima mis tema arvab!

www.petroneprint.ee tellin veel kindlasti raamatuid, mõtle, tulevad täitsa koju kätte, hea:)

2 comments:

  1. Avv, Epp Petrone on mu ema sõbranna ja Heidy ristiema :D

    ReplyDelete
  2. Ups, minu tädi Epp on täpselt sama nimega, aga mitte siiski see kirjanik :D

    ReplyDelete