Tuesday, December 2, 2008

Kuidas ma raha teenin...

No siit tuleb list asjadest, mida ma tööl teen ja mille eest ma siis pmst palka saan:

- Kui ma mingiaeg sollis ära põlesin, siis veetsin ma poolteist tundi tagaruumis, rindade vahelt nahka nokkides.

- Lakin küüsi. Varba- kui ka sõrmeküüsi. Ja lakin kaua, vahel läheb valesti, siis võtan maha ja lakin uuesti ja ikka igast kaunistusi joonistan ka peale:D

- Loen raamatuid. Meister ja Margarita, Lendas üle käopesa, Kivirähu etendused, you name it!

- Räägin telefoniga konstantselt.

- Suitsetan.

- Joonistan mõttetuid pilte

- Õpin vahel harva!:D

- Söön kabanossi:( ( endal ka nats häbi spordiklubis töötades nii pekkis olla:( )

- Meigin ennast

- Ujun

Ja noh, nõnda seda palka tiksub:(

2 comments:

  1. küll sa oled ikka äge :( õnneks oled mõistuselt veel veits maas.

    ReplyDelete
  2. ma olen sitaks äge:(
    sa oled ka äge ilma nimeta:D

    ReplyDelete