Sunday, January 6, 2008

prügisorteerimine?

Andke mulle andeks, aga kuna see otseselt mind ei puuduta, siis ma väga ei ole süvenenud sellesse teemasse. Seetõttu ma ei saagi aru, et mida need uued prügiseadused täpselt nõuvavad? Et kõik hakkaksid oma prügi köögis kuude hunnikusse laduma ja siis oma prügi veel üle PESEMA ka?!

konsulteerisin emaga, ta kinnitas mu kahtlusi ja ütles et õnneks meil ei ole selle taara ära viimisega suuremat jama. Seda seetõttu, et me hoiame taarat rõdul, kus juba kolmandat korda on keegi seda ära varastamas käinud. Erilist kurbust see meile ei valmista, säästab ainult aega, aga lihtsalt naljakas. Noh, me elame esimesel korrusel ka, seega pole eriline üllatus...

Mina siiralt kahtlen, et mu ema hakkab jogurtitopse pesema, pigem viskab niisama ära.  Samas ma ei usu et mu ebaroheline ema ainus on, ma kahtlen siiralt kas KÕIK seda tegema hakkavad. Peale selle need autod kallavad nagunii kõik ühtekokku ja see sadade uute autode sõitmine igale poole prügi korjama, on loodusele ehk suuremgi katstroof?!

No comments:

Post a Comment