Wednesday, January 2, 2008

lubadused


  1. teen vähem suitsu!- siiani (vaimustavad 2 päeva) olen tubli olnud, ei teinud suitsu kui bussile läksin ja kui Sillu juurde läksin ja täna olen tunde üksi olnud ja ikka pole teinud.

  2. taltsutan ennast Silveriga paremini käituma! ( olenemata faktist, et mulle tundub et ta teeb mulle ülekohut ja on väga ükskõikne! unusta see, hiljem selgub nagunii et mina olen psühopaat, seega just shut up nagu!

  3. olen vähem valelik- kui ma ikka kuskile minna ei taha, siis nahuj ma luban, et ma lähen? Täna tegin edusamme, ütlesin Petrale et ma ei taha kaarli poole minna.

  4. ei puudu enam kekast- välja arvatud need perioodid kus keka väljas on, see on liig

  5. ei unusta oma vanu sõpru- näiteks Piretit,ei ole kuigi raske aeg-ajalt helistada eksole

  6. käin usinalt autokoolis, et saaksin load aastal 2008 kätte- ma vähemalt tõepoolest proovin

  7. ei ütle oma klassi Kaisa kohta "taun"- viisakas oleks ju mitte öelda?

  8. ei anna Donnale shokolaadi,kuigi ta on nunnu, ja proovin teda igal juhul elus hoida.

  9. ei karju Riki peale

  10. ära pinguta üle!

  11. ära emotse!

  12. viilin oma küüsi.

  13. ei seosta enam kõike suitsuga: buss=bussipeatus+suits; kehaline= õu+suits;kodu=rõdu+suits- SAA ÜLE

  14. hakkan mingit trenni tegema

  15. virisen vähem

No comments:

Post a Comment