Monday, January 7, 2008

Kui mina kunagi lapse saan, siis ma olen tema vastu hea. Annan talle iga päev torti, keeksi ja kokakoolat kuni ta hambad välja kukuvad, see on ju ükskõik, sest piimahambad kukuksid nagunii:) Ma paneksin talle hästi ilusa nime kaa, et kõik kes ta nime kuuleksid kiidaks et: "oo kui ilus nimi sul on!" Ma ostaksin talle kõik loomad mis ta tahab, mägrast seani. Ma luban tal värvida juuksed ükskõik mis värvi ja lakkida küüsi ja teha tatoveeringuid ja neete üle keha. Mu laps hakkaks koolis saama kõige paremaid hindeid ja kõik kiidaks et : "oo kui tark laps sul on" Ja siis ma oleks nii uhke ja nii uhke. Ja suurena saaks temast president ja ta oleks nii ilus ja leiutaks aidsi vastase rohu!

Ma EI tea miks ma selle jutu siia kirjutasin:D Kui ma 80 olen, siis ma ütlen kui palju mu oletustest täppi läks.

2 comments:

  1. Jube oled. Või noh, mina jätaks juuksevävid, tätüüd ja needid välja. Miks ei või loomulik olla? Ja kui enesehinnang on madal, ega siis mingid needid ei aita.

    ReplyDelete
  2. Noh kui ta tahab, siis see on ta enda asi, mina keelama ei hakka,
    ja misajast tatüüd enesehinnagut näitavad:D?

    ReplyDelete