Thursday, October 19, 2006

i can explain

Kalad (19. veebruar - 20. märts)Tunnetate täna eriti teravalt oma puudujääke, see võib teie meeleolu rikkuda, kuid vältige siiski liiga ranget suhtumist. Võtke aega lõõgastumiseks.

Ma ei taha mitte mingil määral tunda oma puudujääke. Eriti mitte teravalt. Hihi. Raudselt loen homme lehest et Mariann Kaasikul on minimaalsed rinnad. Vat see oleks terav tunnetus oma puudujääkidele. Kui nii ei lähe, siis on ju homnegi päev korras. Täiega võiks lõõgastuda ka, a huiiii. Mai viiitsi. Vannis olin enne aga ma ei õppind, oh my:S:S Aga see ei heiduta mind. Bussis homme õpin. Praegu kiikan eekooli. Ma pean homme kekat tegema:'(Tänase bloogi pühendan Martinile. Suva, et tema teab sellest bloogist sama palju, kui mina tean autokummi vahetamisest

No comments:

Post a Comment