Sunday, October 22, 2006

!!!

Selline õnn on kükitanud mu õuele ja ei kavatsegi lahkuda. Sesmõttes et ILM ON SOEM KUI ENNE! Pralle ju. Enne käisin linnas, veits aega olime. Brita ja Liis ja Liiisu. Praegu tahaks arendada suhet 14-aastase neiuga pärnust, aga ma ei tea ta msni:( Ja ta ei vasta mu reidikommentaaridele:( Õnnetus ja tusk ja paranoia. Igatahes koju jõudmisega jäin kuus minta hiljaks:( Praegu joonistasin ringkonna uutes poosides ja vaatan Top 50 things to do before you die:( Peab jääkarusid ja ahve vaatama ja disniländi minema ja haidega ujuma ja jäisest nõlvast alla kimama. Tiigreid vaatama ka. A mai viitsiks, mul on taaskord igav:( Kuidas see võimalik on. Ma peaks kõhulihaseid tegema:( Iga õhtu! SUNDIGE MIND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment