Wednesday, February 8, 2006

Tahtmine on taevariik

Täna bio tunnis tegime testi, et näha mis on kõige tähtsam meile. Tuli valida viis kõige olulisemat tunnust või..omadust või..värkki. Ma võtsin: ilu, haridus, sõbrad, tervis, loovus. Ma ei võtnudki armastust nagu enamus teised. Hõu, olen lame ükskakskolm. Aga. Suva ju. Kui ma oleks selle võtnud, siis ma mõnitaks ennast kui mingit armuvalus pubekat. Mida ma pole;D Vähemalt mitte armuvalus. Igatahes, nendest viiest tuli valida üks kõige tähtsam. Ma võtsin loovuse. Enamus neidudest muidugi armastuse vms. A noh pole hullu. Igatahes, ma tahtsin siia tegelt kirjutada sellest, et ma tahan. Uh kuidas tahan, niiväga tahan, et see teeb mind ho****plixxxxxxxxx7668643744696969696969696. Igatahes. Ma arvan, et keegi ei saa iial aru kui...khm ma olen. Hihi, saaks ma ise ka aru. Himur vedur. Selline asi oli Cosmos. Tuletage mulle keegi meelde, et ma hiljem sellest Lexile räägiks. Igatahes. Tahtmine on taevariik, ja Maarja on mu ahvineid. Rott rä- nurm plix. Tahan

5 comments:

  1. Kas ma tean mida sa tahad... ? On see see mida sa... mainisid?:D

    ReplyDelete
  2. aa ma tean ka täitsa nõnna mida sa tahad. mul on toas 12 kraadi sooja ja mul on kohe kirurg, oh seda õudust, anna armu või miskit.

    ReplyDelete
  3. oh jah ma tean mida sa tahan ma tean et sa oled ***** sa oled metsik nagu lõvi jah
    koodiga 18:18:20 või nüüd piisab lihtsalt ühes numbrist ?
    :D

    ReplyDelete
  4. haha, kõik teavad. tegelt ma olen lihtsalt jubläbinähtav

    ReplyDelete