Monday, February 20, 2006

"sina eks sina nt oled 16 kõik on pöörfi D"

Kompressoris oli.. nums. Läksime Liisiga, saime Lauraga ka kokku. Ma andsin talle ka "veinised" kindad ja plaadi. Teepeal tsoinisid meiega Elvis ja Marko. Kompressoris olid.. Kerttu ja Marko ja Elisa ja Henri. Oh seal oli "fan" ma surin. Mul oli nii paha olla, ja Henri loopis meid kaartidega ja mulle varastati nuga ja kahvel ja pandi mu kotti, nii nums. Oh jah. Ja Laura ei lasknud mind näitekasse ja me niizama vestlesime. Laura keeldus muga sõpsustamast, kui ma näitekasse lähen, või mõtlen sellest;D Ma mõtlen vaid Laurast. Oh da. Teine põhjus on veel millal Laura muga ei sõpsusta, aga sellest me ei räägi;D Uh, mul oli nii paha. Mu laud on täis postkaarte, ja kingitud aluspesu ja jumekat ja suitsu ja salhvakaid. Pole hullu. Teises toas on väikelapsed, ja ma niisama tsätin Marko-Mihkel-Markoga ja Jürgeniga. Ja noh, niizama. Ja Liis on numz, da:*

No comments:

Post a Comment