Sunday, February 26, 2006

Kesine saak, nagu rauamaak



Mu eilne päev oli nums. Mingi, ärkasin. Ma ei mäleta mis siis sai. Ootasin papat. Papat ei tulnud, temast polnud haisugi, tuli hoopis Liisu. Ta niizama tegi meist picce ja saatis mulle smsi ja helpis ise ennast köögis võikudega, hihi, nurm tydo. Ma nüüd tean, et ta tahab musitada noormehega, kes EI OLE ahvi näoga:) Igatahes, been there, done that;D No ma ei tea, siis me läksime kompressorisse. Saime Saskiaga ka kokku, jouu. Siis Laura muidugi jäi trollist maha, me ootasime teda ja siis sammusime kompasse. Hängasime seal, naersime rõvedate venelaste üle, kes meiega seal ühes lauas olid. Oh joy! Mingi, Saskia nibuneeti nägin ja katsusin ja niizama hängisime ka. Ja läksime vetsu pidevalt. Siis tulid Ug ja Markokarvik ja pfffffmarko ja Henri ja Elvis. Elvis kohe agaralt niizama tsättis muga8-) Haha, enihau. Mõtlesime kuhu minna ja ootasime Elisat, kes EI TULNUD neva:( Tulid hoopis Jürgen ja Joosep ja Kris ja Rasmus da. Mingi, plaan oli keldrisse minna, aga läksime hoopis mustakale kuskile. Seal oli kaks tuba ja miljon inimest, oh rõõmu ja joovastust. Laura muidugi haaras endale jooki ja jõi ennast kohe nii kaineks, et tema suust küll ei kõlanud koguaeg "musitame!" hihi. Me musitasime kokku 7 korda eilsega. Oh õnne ja joovastust. Igatahes, mingi ma niizama varjasin end Jürgeni juurde, hops. Ja niizama hängisime kuskil narivoodi allkorusel ja ma arvasin, et see variseb kokku, sest üleval oli 76 inimest või nii, uh. Siis tuli hea idee minna Aleksi poole. Oh joy. Kõndisime sada aastat ja külm oli ja ootasime ja Jürgen soojendas mind ja Laura kepsles ja Joosep lebas lumehanges ja Saskia väga tahtis minna ja külastada vetsu. Ta vist sai seda lõpuuks. Mingi, lõpuks tuli Aleks. Läksime siis trollile. Mingi ema helistas, uh. Ma ütlesin talle ju et ma sünnal. Ta mingi sai pihta et ma valetasin mingi tahtis et ma koju läheks. Ma ignoorisin teda ja kõiki hakkas kummitama mu telefonihelin. Nuux. A noh, kui kohale jõudsime, siis sain emaga ära räägitud jouu. Et polnud kah hullu. Mingi, oh, hakkasime niizama hullama, uh, niizama vist.. 5678 tundi või nii?:D Uh, mingi, Laura "kesine saak" muutus aina vähem kesisemaks. Haha. Mu saak oli ja jäi kesiseks. Vaid üks meessoost isik, ja kaks naissoost:( Saskia keeleneet jäi minu oma külge kinni, nuuxnuux. Mingi, ma ei mäleta mittemidagi, ausalt. Suva et ma olin peaaegu kõige kainem ja veits aega olin korteri vanim isik, kuni tuli mingi tüüp kes hõivas "väikese jupi" meie diivanist:( Ma hõivasin siis väikesed juppe tema ihust, et ta lahkuks, ta ei teinud seda. Hommikul küll halas et ta ihu on hammustusjälgi täis. Oh teda. Oh, mingi vahepeal tuli Marten ja tahtis kellegiga viina juua, ma aitasin siis. Umbes pool tundi olin täis ka veitsss. Hihi. Nurm ikka. Oh ja ma ei mäleta. Hullasime veel veits siis jou. Ja siis ma vist magasin ka. Pool kuus tegin silmad lahti ja mõtlesin, et ma tahaks hambaid pesta, ma siis tegin ka seda. Ja siis ma veelkord musitasin, ja veel ja veel ja veel ja veel ja veel, kuni Saskia lubas teisest toast meid maha laskma tulla ja väitis , et Jürgen mõmiseb. See oli tegelt see tüüp kes meiega diivanit jagas, omaette mõmises ja krigistas hambaid, haha. Siis me vaatasime mingit lastefilmi ja siis uudised ja siis multikad ja siis kui simpsonid lõppesid või nii siis ma läksin magama. Enne aga manustasime Saskiaga köögis tooteid, kui ma vaatasin mingit pudelit, oma pimeduses pakkusin ma et see on.. libesti. Hell knows why. Saskia kutsus kohe maasikaga Joosepi, kes võttis pudeli ja pritsis mind sellega, see oli kuuselõhnaline õhuvärskendaja, oh joy!:D Meil oli Saskiaga nii naljakas, uh ta on nii nums:** Oh jah, siis ma ronisingi poolalasti Kristjani ja riides Laura vahele magama. Magasin oma.. tunnike? Siis ma ärkasin ja me kõik tulime meeletult koju. Mul on uni ja mu silmad kipitavad ja mu ema magab ja mu SUU VALUTAB NII KOHUTAVALT:D Oh mind niizama vallatut või nii, veskikese püha oli sõu veri edukas. Tsau, ma nüüd joon oma kokakoolat ja söön leiba? Ma ei tea miks, ma söön alati leiba ja siis luksun

No comments:

Post a Comment