Saturday, November 26, 2005

:*




Igatahes ma ärkasin kell 10.45. Kuna kell oli vähe ja mu ema oli koomas ja my läks aitas Margol kolida, siis ma vaatasin exploreri pealt mingit filmi meestest kes sõitsid ratastega,da läbi venemaa ja hiina, kena asi oli. Siis ma vaatasin et kellon juba 12 ja hakkasin sättima, poolest helistasin Liisule kes alles magas!:D Kuigi TEMA pidi MIND kell 12 äratama juhuslikult kui ma magan. Enihau, majooksin linna, seekord olid mul isegi püksid jalas. Me pidime kristiines kohtuma. Ma läksin Kristiines Prissma ja ostsin lahtiseid komme. Siis ma helistasin Liisule ja me saime hoopis buss 17.A peal kokku, da. Siis me jälle läksime kompressorisse ja teepeal aretasime meeletult munnifilme. Haaha. Liiga haige. Da. Siis kompressoris polnd kohti ja me istusime leti taga ja jõime teed ja rääkisime igast asjadest. Nabaneetidest ja aju suurstest;D Igatahes, kella poole neljast tuli Eliisakullake ja me võtsime uued kohad sisse, seekrd laua taga isegi, da. Siis me tsättisime kolmekesi ja meenutasime Eliisaga vanu aegu:D Haha. " Billi, i'm gonna get naked and take a shower!" ja peajutud da. Siis me ostisme Liisuga kahepeale pannkoogid vaarikatega, mis olid tõesti head. Ja me mugisime neid. Noh, seejärel tuli Karvik sinna. Ta oli jang and horni. Da. Liisu läks siis viisakusest koju vanematega kohutma, ja me jäime veel sinna. Kui Elvis ja teine noor tulid siis me läksime Eliisaga kristiinesse Hendrikule kinki ostma, gloori. Da. Me ostsime Patricu talle. Ja kokakoolat ja shoksi. Siis tuli Laura kes väitis et ta ei saa putkast tubakatooteid, a sai. Noh, siis me läksime trollnumber kuue peale ja patric ajas laurale ja eliisale ligi:D Da. Kui me maha läksime siis me leidsime ennast Siberist, a õuwell. Me manustasime tooteid ja tegime " niizama läbu pilte" Da. Lõpuks tuli Hendrik külalisega ja me saime sisse minna. Seal oli kohe vein varnast võtta mida ma usinasti kokakoolaga jõin, kuni ma kaotasin kõndimisvõime. Sellest arenes tore mäng, sest Laura ka ei suutnud käia vaid roomas. Kuna ma ei jõudnud roomata siis ma heitsin ta peale ja ta roomas ikka edasi, tugevneid ai mast sei. Laura tahtis et uks või Uku teda paneks, ma ei saand aru;D

Mul on süda paha
Pane mulle taha
Aga ma ei taha
Sest mul on süda paha.

See on Laurameid riim.Ise tegi.

Hahaha,me tegime koguaeg pilte ja videosid mis olid alandavad. Mu pea valutab sellest et ma sinna kamina taha kukkusin, või siis alkost, ma ei tea:D
Hmm..mis siis veel. Ahja, telkust tuli Muumia tagasitulek( return of the munn;D) ja ma veits vaatasin seda. Jopi vaatas kõige rohkem, da. Ahja, vahepeal oli mingi teema tihaselaipadega, a seda ma ei mäleta. Ja Eliisa tahtis mu keeleneeti imeda, a ta ei teind seda. Ja ma vahepeal olin Maritiga kes kaa sinna tuli, da. Üldiselt kuskil 10 hakkasime me Eliisaga liikuma, me jäime ühest trollist maha, ja siis laulsime laule ja tegime pilte ja tantsisime. Siis istusime 10 minta trammis, tulime maha, ja läksime trollile. Da.

Üldiselt oli tore päev,mulle täitsa meeldis. A see ka veel et ma ei mäletand mis nr buss mind koju viib ja tulin hoopistükkis trolliga;D

Nüüd on kell kohe neli öösel, ja me oleme Maarjaga minukal. Me vaatasime "Tuulest Viidud" ja naersime ja nutsime ja sõime hamburgerit ja ma külmetasin ennast seaks kui ma burgereid ostsin.

Tänks teile kullakesed kauni päeva eeest;D :**
Ja Hendrik, palju õnne:*

No comments:

Post a Comment