Tuesday, November 29, 2005

29 november


Mingi hommikul oli külm. Juhan ütles mu papa kohta mängult inimtõrvik, ja siis oli soe. Ja siis mu ema pragas muga et ma salli ära kaotasin,da.
Nii lamekas, ma sain koolis kaks nelja, lameee... mh, vähemalt geos oleks ma pidand viie saama, nüüd on mul seal juba KAKS nelja juuu, ja siis ma saan veerandi nelja ja olen kurb.



Sellised numzid hinded mul siis ongi, da.
Ja hetkel Maarja räägib mulle oma uuest boiiiifrendist, kelle nimi on mõmmi ja kellel on kitsad teksad ja ilus perse. Eile bussis oli sjuuke oss, nummi persega;D Haha, see oli liiga naljakas.
Ja hetkel ma peaks õpppima ja siis pea ära pesema ja linna minema. A ma avastasin, et mul on niii palju õppidaa. Venkas sõnad päheee ja siis inkas see kalender vms ja geos TV. Nii nurm.
Tahaks juba laupäeva, siis ma olen Pärnus( Loodetavasti Liisuga:* ) Ja siis me saame Tõnisega kokku ja sööme pontšikuid ja teeskleme pensionäre. Da.
Ja ma sõin täna niiii palju just et ma olen suremas, nüüd ma hakkan õppimaa.

1 comment: