Sunday, November 20, 2005

20 nov.

Kas te üldse selle peale olete tulnud, et umbes kuu aja pärast on jõulud?
Õugaad. Arvatavasti olen ma siis ka totaalne nõulafer, kui just miski ei muutu, a miski ei muutugi.
Kohutav. Täna on pühapäev juba. Nv ei olnud üldse nii põnev, a noh mida ma siis ootasingi?
Igatahes, mul on niii kahju, et ma pole saand aega Liisuga rääkimiseks. Täna lugesin ta blogi ja mõtlesin et ma lihtsalt PEAN Liisuga see nädal kokku saama, noh PEAN!
Ma olen nii jobu enihau. Vanasti olin ma veel jobum, niiet see on progress kui ma nüüd vähem jobu olen. Vb siis kui ma olen 70 siis ma polegi enam üldse jobu. Kennu ütles msnis et ta tahab minukale tulla. Okei, niipalju siis sellest, et ma rahulikult õppida saan, a õuvell. Kell on juba pool neli, tõesti tahaks õppida, siiski ajaloo olümpiaadi jaoks ja teema. Kuigi see olümpiaad on jaanuaris, a ma pole ÜLDSE õppinud, niiet viimane aeg on alustada. Ja teisipäevaks tuleb emakeeles kõne kirjutada. 1 A4 suurusega. Ja homseks on vaja bios TVd täita, selle ma teen kindlasti ära. Ja ma tahaks kaa kududa endale salli, ma sunnin liisut ennast õpetama:* A veel tahaks ma kirjutada mingi ägeda raamatu ja fakk, ma tahaks et mul oleks näidend juba valmis. Aga kõigerohkem tahan ma oma kullakest Liisut näha ja rohkem aega tahan ka! Aega pole lihtsalt mittemillegi jaoks, ja kui isegi ON aega, siis ma lihtsalt istun oma toas, panen küünla ja viiruki põlema ja istun tüha pilguga nagu saikõu oma diivanil. Ma vihkan pimedaid õhtud.

No comments:

Post a Comment