Monday, January 25, 2010

oh õnnelik austraalia päev

Noh igatahes mina ei tea kuidas ma juba nüüdseks SURNUD pole joomisesse, ise olen ka üllatunud. Igatahes eile ärkasin üles kell 4 õhtul sest Courtney helistas ja uuris kas ma saaks kella kuueks tööle tulla, sain küll muidu jah. Roomasin siis tööle ja olin houmi kõikidega maailmas, kliendid juhtusid eriti lahedad olema, meeldis! Laud number 4 ( see ütleb teile sitaks) oli kamp rahvast, kellest ühel nimega Steve ( haha taaskord ) oli sünna. Nad kutsusid mind kah nende aftekale Coogee rannas. Ma muidugi ütlesin idinahhuj sest see suht kaugel. Ja nüüd. Trummipõrin. KUS ma lõpetasin- Coogees otseloomulikult, kus mujal! Naljakas, käisime BCB ja Trumpsis ja siis lippasimegi nende koju, kus Sal sai keppi ( haha ma just ei kirjutand nii ) ja mina niisama lustisin. Tead elu on ikka ilus. Ainult natuke on kurb kah sest tegin oma roosa kinga katki ja näen välja kui ülim kalts, aga see on ka lahe

Ja astusin ma tuppa sisse, ja Paulil on maika seljas. HAHAHA. Carolyne on talle MAIKA selga pand. See on persons thing ju.

Ja muidu täna on austraaliapäev ja mul on pissihäda ja ma lähen dušši alla ja siis Bronte randa ja tähistame midagi

ahjaa

austraalia päeva

No comments:

Post a Comment