Saturday, January 16, 2010

kuidas mind fetishipeolt välja visati

Neljapäeval siis läksin tööle, ma ei kujuta ette kas midagi põnevat ka juhtus. Mul siin vist suured mälulüngad on hakanud tekkima.. Aa, mul oli oma sections üks laud kahe mehega, kellest üks oli must. Ja ta küsis mult, et kas mulle meedib l fransiskaana(õlu) dunkel või hell. Ehk siis hele või tume. Ma ütlesin, et mulle meeldib rohkem magus õlu ja et tume on magusam. Siis ta mainis et juhul kui mul on meeste suhtes samad eelistused nagu õlle suhtes, siis tema on igatahes üks "sweet and dark guy" Igatahes peale tööd lippasin poodi, et siis Pirita sünnale minna. Kahjuks ühtegi lillepoodi ei näinud, seega pidin ostma talle sevenelevenist juustu, singi, tomati võileiva ja sünnipäevakaardi.  Sünnipäeval valgustas Steve mind, et ta on hakanud hapet (acid) tegema, sest " one day i want to meet a girl just like you, but before that happens i have to numb my sences" See on armas ma tean. Igatahes Tim oli seal ja me ei rääkind sõnagi, kahju oli:( Õhtal läksin tööle otse sealt* ja siis  surin tööl, kuni selle hetkeni kuni ühes lauas oli nii nii niii kuum tüüp nimega John ja kõik inimesed ta lauast nii lahedad olid, siis nendega peale tööd libistasin õlle. Siis nad läksid koju ja mina mõtlesin sedasama teha, aga Connor helistas ja kutsus oxford streedile korraks noh. Läksime siis gaffi, st mina läksin sisse, tema pidi kodus jalanõud ja riided ära vahetama enne:D Ma tahtsin sees olles suitsule minna aga õue ei tohi võtta oma jooki, seega ma palusin kahel tüübil mu joooki valvata, enne ikka viisakalt paludes, et nad seda ära ei draagiks.  Siis me saime nendega suurteks sõpradeks. Aga samal ajal käis Gaffi alumisel korrusel fetishipidu, kus kõik kandsid nahkpükse ilma persekohata ja piitsasid ja kette ja ogasid ja jumal teab mida eksole. Ma isegi blendisin päris hästi sisse, sest mul oli selline kahar tüllist must seelik, must maika ja nahktagi ja siis gladiaatorisandaalid.Niiet lahe oli olla. Vaheepeal vihusin tantsu ka ja selline tunne nagu nimetas oleks.. Mingiaeg tahtsime suitsule minna, aga kui välja läksid peale kolme, siis enam sisse ei saa. Siis mina ja Cris otsustasime salaja naistevetsu minna suitsule. Mõeldud-tehtud. Jäime vahele ka ja meid lohisati välja, samal ajal kui me karjusime ja ropendasime. Tegelt nali. Me jalutasime rahulikult välja ja ma veel lõpetasin oma õlle ja värkki:( Noh ja siis Rob ütles, et me temakale läheks, aga kell oli juba pool viis, niiet teised pidulised kellega me tutvusime läksid koju magama aga mina ja Connor ja Cris läksime temakale, kus me mõnitasime punapäid ja jõime ohtralt rummi. Connor vajus kohe ära:(

Hommikul ärkasin MASSIVE pohmakaga, vaatasin aknast välja ja ei saand arukohe üldse kus ma olen. Siis trippisin Timi poole taas ja surin seal ja siis käisintööl ja surin unne ja nüüd on kell 4.41 ja ma olin juba 12h tagasi vässu

PEAN MAGAMA

ma homme kirjutan haigest turvast ja nõudepesijast ja nõudest ja haigest viisakusest mis on juba.. rude.

* Mul on unerežiim nii pekkis, et enne nelja naljalt uni ei tule ja enne kahte päeval naljalt ei ärka ka. Täitsa haige, ma ei tea mida teha..

No comments:

Post a Comment