Friday, December 11, 2009

raske t2iskasvanu elu

K2isin t2na kings crossis yhte studiot vaatamas. Me praegu oleme Lucie korteris, aga nali on ju selles, et ta tuleb tagasi 26-28 korraks ja siis l6plikult 13 jaanuaril. Ja kuna meil on nyyd paul siis me ei saa oodata kuni Lucie tagasi tuleb ja hakata alles siis pleissi otsima, sest mai saa ju Pauliga minna sinna kuradi hostelisse. Seega k2isin kings crossis studiot vaatamas. No ega ta just iludus pole ja basseini ka katusel hui on, aga samas mulle hullult meeldib KC naabruskond ja k6ik klubid ja asjad on sealsamas niiet kunagi ei peaks taksoraha maksma:O

Igatahes seal on n2dala yyr eriti odav- 215 dollarit, eriti kui ma seda stiiviga sheerin, siis on mingi.. 107,5 dollarit n2dalas, pole paha ma ytlen. Aga sinna tuli raisk mingi miljard inimest seda vaatama ja k6ik olid mingi jaa okei ma v6tan 2ra selle. Aga nahuj MINA tahan seda ju. Esiteks kuna see on odav- kui Steve oma maailmatripile l2heb siis ma pean seda yyri ju ise maksma ( v6i otsin uue mehe, haha ) ja see 215 mind ei tapaks.  Ja mulle meeldib see variant et ma v6iks seal ise v2rvida ja ise.. kujundada seda n6nna kuidas tahan. Ja mai tea, meeldib lihtsalt selline asi noh. See mees on rootslane, niiet natsa bondisin temaga. T2itsa lahe vanamees oli. Ja ma r22kisin talle et oo siia ma paneks diivani ja oo selle riiuli v2rviks kollaseks ja jumal teab mida veel, ja mulle tundub et talle need ideed meeldisid, sest kui ma talle helistasin ja uurisin et millal teada saab kes selle omale saab, siis ta ytles et ta m6tles selle minu ideede yle ja et ma olen very high up on the list. Samas valetasin talle et ma olen 21 ja et mul pole koduloomi- paul on ju nii v2ike, ta pole arvestamist v22rt. Igatahes nali on selline et ma niiiiiiii loodan seda saada. Ma esmasp helistan talle tagasi nagu ta tahtis ja siis HOIDKE K6IK OMA POIDLAD PIHUS, ma ei tea miks, natuke ebamugav on 2 p2eva poidlaid pihus hoida aga ikkagi.

Ja nyyd see raske osa. Esiteks KUI ma selle saan, siis ma pean Luciele ytlema et me ei ole siin 13dani, ja ma arvan et ta pole just kuigi r66mus neiuke selle yle, sest siis ta maksab tyhja koteri eest yyri. Aga nagu ma mainisin et me ei saa ju seda viimase hetkeni lykata, kuigi tema ei tea paulist midagi:D

Teiseks see, et kui me selle koha saame, siis peab maksma bondi- see on see summa mille sa saad hiljem tagasi kui sa korterit pole maha p6letand. Ja see on 860 dollarit. Noh Steviga pooleks on see 430. Ja siis veel kahe n2dala rent ette, see on 215 n2kku. Ehk siis kokku ma pean v2lja plekkima 645 dollarit korraga. Arvestades fakti et mu n2dala palk on 400-500 dollarit ja et ma pean ju siin olles veel Lucie yyri ka maksma, siis see on natsa putsis keiss. Sest sinna korterisse saab 28 dets sisse kolida. Samas nyyd meenus et me maksime lucile essa n2dal ka kahe n2dala yyri ette. Seega noh idee poolest peaks me siis nyyd see neljap maksma ainult 2 p2eva raha.. Sest kuni 17dani maksin ma yleeile 2ra. Ja 17-24 selle n2dala yyri v6ib ta lugeda maha siis sellest essa n2dala yhest lisa n2dalayyrist. Ja siis me peaks nyyd see neljap maksma ainult YHE p2eva raha, mis on 40 doltsi, kahepeale lausa kakskymmend. Ja ytleme nii et mul j22b 28da detsembrini sinna vahemikku 2 palgap2eva ehk siis see n2dal umbes 400 sest ma olin haige nats ja sitt olla ja hull v2ss siis ma 1 p2ev ei k2ind tool ja teine p2ev olin aint pool p2eva.. Ja j2rgmise n2dala eest 500 sest ma ytlen neile et naahuj putsi ma pean sitaks tunde saama sest mul on VAJA bond maksta ja mul on rahhi vaja. Kyll Richie midagi v2lja nuputab. Niiet ma saan 900 dollarit selle aja sees, millest on 2ra vaja maksta.. 20! Niiet 880 dollarit miinus 645 on 235, niiet kuni 28da detsembrini on mul 235 dollarit, selle eest pean ma ostma syya, ostma j6ulukingid ja siis ylej22nud k6rvale panema sest mul on ju uude pleissi v2rvi vaja. Niiet kuidagi tuleks ots-otsaga kokku kyll, aga nahuj 2kki ta ytleb et jou makse mulle kohe see deposit bond 2ra. Aga siis mul ei ole ju seda ja siis ma pean paluma steviel seda teha aga see oleks ju pedekas. Mulle ei meeeeeeldiks nii:( Pluss mina saan ju p2rast selle bondi endale, tema l2heb minema...Oh well, ma v6in talle hiljem pool pangakontole kanda vms.

Ma tean et see jutt oli igav bullshit aga ma pidin asjad enda jaoks l2bi r22kima:D

No comments:

Post a Comment