Monday, December 14, 2009

jube lugu

P2ris kaval neid olen. Tool oli laup allkorrusel mingi firma j6ulupidu ja ma pidin all tootama. Seega ma olin alguses p2ris viril, sest mulle ei meeldi all tootada, aga noh pole hullu. Neil oli tasuta k6ik joogid ja hea muss, seega oli p2is l6bus isegi. Trippisin ringi ja vihusin tantsu ja olin sunnitud poseerima fotodel koos r6vedate meestega ja mitte nii r6vedate meestega. Ja siis 2kki tuli mingi armas vana eideke minu juurde ja ytles et "oi issake tead vaata see poiss sinises triiks2rgis, ta arvab et sa oled v2ga armas ja kena" Ja oi kuidas mina siis heameelest kihistasin, sest m6istagi oli see tyyp niii kuum, nii kuum. Ja siis oli muidugi see et iga kord kui ma tast moodusin siis olid sellised h2belikud naeratused ja ohjumal kui armas eksole. Ja siis kui ma too kell 12 umbes l6petasin, siis ma istusin ylevalkorrusel ja j6in shampust mille archer mulle varastas pluss veel muidugi 6lut kah. Ja siis Andrew (see on ta nimi ) tuli ka oma s6psiga yles ja siis me veidi puhusime juttu ja siis need tyybid ja mina ja salpal l2ksime mingisse kohta mis on meie BBC k6rval ja j6ime seal viina ja dsinni nende ylemusega pmst ja ma olin niiiiiiiiiiiiiiiii purjus l6puks et jumal anna abi. Aga asja iva on see, et ma musitasin selle Andrewga. Ja siis tulin koju oma steve ja kiisu juurde teesklesin et kunagi pole midagi juhtunud. Ja muidu olekski vist suht pohhui (no nats ikka ) aga nyyd ta koguaeg messib mulle ja mina muidugi vastan kaa. Ja siis mul tekib eriti salalik tunne, sest Steve veel kysib vahel et kes sulle KOGUAEG messib. No tegelt ei ole koguaeg A, vahepeal Juki ka messis mullle ja see oli armas. Aga igatahes sis ma pean valetama ja ytlema et Liiis vms:(

Ma olen ikka 6udne inimene.

No comments:

Post a Comment