Friday, January 2, 2009

ülevaade

Selline kana-sinihallitusjuustupiruka isu tuli, et ma kardan, et hakkangi homme tegema:( Kuigi mu kokandusanne on noh... kergelt öeldes kehva, siis seekord ma proovin TÄPSELT retsepti järgida, ehk läheb õnneks? Ja martsipani-õunakook kõlab kaa nii hästi, kuigi, tõele au andes, ei ole ma eriline koogifänn.

Uuest aastast nii palju, et Sillu jäi teist aastat juba kuskile kinni, meie teised pääsesime see aasta. Eelmine aasta istusime aastavahetusel liftis, nüüd Sillu Kätu korteris luku taga, ja mina ja Henri ust lahti pusimas:D Päris hea tulemus, aga siit õppetund" Kui teised hakkavad õue uut aastat vastu võtma minema,ära mine pissile.."

Ja muudest elu-oludest seda siis, et ma olen haige nagu üks koer. Või no lihtsalt koer. Kulutasin ravimitele 300 eeku, ja seda mis ma kõige rohkem vajan, see ohatiserohi, seda muidugi ei olnud, ja see on ka omakorda 300:( Oi see elu on ikka raske. Arst ütles et mul on arvatavasti kilpnäärmega mingi huinjaa, sümptomid on mingi tükitunne kurgus- check! Hormoonide möllamine- no uusaastal mingit piffi hooraks ikka ei sõimaks, kuna ta silluga ühele pildile sattus ja sillule uue aasta puhul kalli tegi- tehtud:(  Midagi oli veel aga ma ei mäleta enam.Töötu olen ka kõigele lisaks veel, sest mu leping sai otsa ja ülemus on igavene kooner kes pigem tahaks ÜKSI seal myfitnessis töödata, ilma et ta peaks kellelegi palka ka maksma:D Kätu tuli ka ära, ja nii me käsikäes töötud olemegi:/

Ja veel seda, et nüüd ma ajan oma paksu perse voodist välja ja lähen poodi. Ostan endale hallitusjuustu ja mingi mõttetu külmutatud pitsa ja teen sellle ahjus valmis ja õgin ennast pekki:O

No comments:

Post a Comment