Monday, January 5, 2009

siga olen:(

Hakkasin vaatama, et mul on laua peal SITAKS asju:

  • Üllatusmuna sees olev kollane muna, mille sees käib mänguasi, aga praegu see tühi:/

  • Premium Rasa Lemon water

  • Sinine pastakas

  • Kaks Linda kootud kinnast

  • Saladused

  • Cosmopolitan

  • Taldrik, kus peal enne oli munaleib:(

  • Ipod (fotod-0012 haahaha ma pean siia oma ipodist pildi panema, ma olen ikka debiil!:D )





  • Võtmed

  • Sillu laupäevased kartulid:D pluss kahvel nende sees

  • Mingi kreem külmetuse vastu

  • Üks roosa villane sokk

  • Digikas

  • Peegel

  • Peavõru

  • Kaks rohelist tassi

  • Hunnik sente

  • Patarei

  • Ripsmedušš

  • Juukseklambrid

  • Mingid imemistabletid

  • Küünelaki kiirkuivati

  • Teine ripsmedušš

  • Sõrmus südamekesega

  • Põsepuna pintsel

  • Lilla vildikas

  • Veel ühed imemistabletid

  • Fööni otsik

  • Jumekas

  • Pillide pakk, mille sees on superatakk

  • My pinkalkulaator

  • Mingi paberileht, mis tuleb iga päev mu printerist välja:(

  • Kätu kingitud imeilus küüneviil( peaks pilti tegema:( )


  • fotod-00142





  • Kommipaber:(

  • See leht mis tuleb postkontorist, kui sa paki saand oled

  • Liisi kingitud kilpkonnadega ilusad kõrvakad

  • See hansaneti paroolikaart

  • Mingi tops, mille sees on salfakad, millega ma saan arvutit puhastada

  • Lillepott lillega, lille küljes ripub kuldne ingel.

  • Punutud pruun korv, ma isegi ei hakka PROOVIMA loetleda mis seal sees on, ääreni sitta täis:D

  • Must küünlajalg

  • Must taldrik, mille peal on roosa suur küünal, mis peaks olema lill, a hui on:/

  • Samal taldrikul on 2 mandariini kaa

  • Päiksepuuder

  • Klaas pliiatsitega

  • Plastikust väike kuusk:D

  • Autokaart

  • Leht prantsa dialoogiga

  • Üks kudumisvarras

2 comments: