Saturday, November 15, 2008

pralle

Kärduga olime eile maaaaaani drunk, tantsisime ja sain talt helkuri ja olime ÄÄRMISELT kaunid, st TEMA oli ja ma olin näost lumivalge:D Igatahes alguses olime Crissi pool, siis läksime Tiina juurde, kus Tiinat poln:D Siis oli VÄGA naljakas, sest Kärt on õelusetükk ja lõpuks läksime flinti kus ma koguaeg kõik ära kaotasin. Siis nataasa st zanja ütles et ma seksisin taga täna hommikul, Raidot ja Kapat nägin ja ühte Atsi, kes kunagi mulle armastuskirja kirjutas ja arvas et mu nimi on Marj-an:D Aga jaaa, siis käe haavasin vastu mingit tüüpi kes tahtis muga metsikult ameleda ja väga väga väga purjus olin ja jõin Roni õlut ja kellegi vana tallinnat, aga mai tea kelle:( Mingiaeg tulime takso peale Matu ja Silluga ja läksime Mcdrive, ja ootasime seal sada aastat. essat korda elus andis taksojuht mulle raha:D Sesmõttes et ta tahtis ka burksi saada:D Ühesõnaga siis viisime Matu koju ja siis tulime Silluga siia. Ma läksin vahep väga närvi sest ma lõin öösel varba ära ( sellega on päriselt midagi viga, väike varvas on sinine ja paistes ja valus:( ) Ühesõnaga see sai haavata ja ma tulin nuttes voodisse ja Sillu oli unesegane ja ei lohutand mind NO ÜLDSE, ja seda enam ma hakkasin nutma ja lõpuks jäin magama. Kell pool viis ärkasin varbavalu peale ja läksin võtsin valuvaigistit ja valutasin edasi. Ärkasime mingi kell 12 ja siis tegime ahjukana, mille tulemusena hakkas üürgama tuletõrjealarm:D Khm. Igatahes ma varsti tööle ja siis samal ajal lähevad mu vanemad kohilasse. Kui keegi tahab mulle õhtal selts pakkuda, siis helistage:(

No comments:

Post a Comment