Saturday, April 12, 2008

kih

Ma olen endiset veel heas tujus, ainuke asi mis natukene seda alla viib, on fakt, et mul on suht koht paha olla. Suva, et seda oleks saand ennetada valuvaigistiga enne magamaminekut, aga eiii, ärge öelge mulle midagi mis mulle head võiks teha:S

Eilsest siis niipalju, et pidime Liisiga kahekesti jooma viina ja olema lahedad. Selle asemel olid siin Kiku, Sillu, Mirru, Chriss ja Brita ka veel. Jõime kõik viina vist, peale Silbe kes jõi vist ühe õlle ära ainult. Lõpuks tegi mingi viinakoksi ka ära, aga selle ma jõin ise ruttttu ära. Iuuuu. Ma ei suuda seda praegu meenutada. Alx imeb:( Hommikul söötsin inimesi kana ja kohvilurriga ja läksin neid saatma. :(

Nüüd tulin koju, võitlen sooviga korraga ropsida, süüa ja magada:D Ma usun, et ma saan vabalt hakkama, ainult et tööle ei viitsi mitte mitte mitte kunagi minna:(

No comments:

Post a Comment