Sunday, November 5, 2006

see what you made me do


Ma kujutan ette, et selleks et mul paha tuju tuleks, peaks pool Eestit maha põlema. Nagu ausalt kah. Kõik on nii pöörfi. Eile olin näitekaliisiga linnas ja siis lippasin temakale ka. Temakal jõime ära kuus tassi kohvi, vaatasime õudukaid ja kartsime ja naersime meeletult. Liisi nett jamas ka, seega ma sain küllaldaselt reidis kirjutada. Jaapani film oli spuuki, smsiga tuli surm enavhem, ja Liis sai shoki kui Sillu mulle sõnumineeris, vabal ajal kell kaks öösel:D Me olime kuskil viieni üleval ja aina vaatasime. Siis ma jäin magama, Liis aretas teooriat, kuidas jaapanifilmis kõik seotud oli, aga ta sai sellega isegi hakkama. Hommikul lõin silmad lahti ja vaatasin, et Sillu saatis sõnumi et babe2 on telkust. Läksime siis vaatama. GAAAD NAD OLID KÕIK NIII NUNNNNUUUUD!! Igatahes. Sis veits simpsoneid ka ja siis lippasin koju, a noh, ma ei viiiiiiiitsi feimi vaatama minna kahjukkss:( Igatahes, ma teen nüüd midagi tarka ja siis lippan zillukaz64654-ga linna. A muuseas mina ja Criss ja Sillu ja näitekaliis lähme neljapäeval saag kolme vaatama, omg omg omgggg!!!

Ja ma tahtsin veel rääkida, et isegi ilm on kena! Ma absoluutselt ei kurda. Ma lihtsalt olen veits rahul kogu maailmaga, aga notsut tahaksomale

No comments:

Post a Comment