Saturday, March 11, 2006

Mingi, ELIISA ON KABI. Ma feelin free seda öelda. Mingi, selgus et Maarja ei või pittu. Siis Eliisa ( nüüdsest KABI ) ütles et ma ootaks kui ta trenn lõpeb. Ma sis ootasin, läksin talle isegi kullosse vastu. Seal öeldi et ta lahkus 12 minta tagasi. Siis ta lõpuks võttis telefoni vastu ja väitis et ta astub just kullost välja. Kui ma ütlesin et " oh ei, kulla neid, mina teen seda hetkel " siis ta vaikis ja ütles et tal saab aku tühjaks ja lülitas oma telefoni välja. Ma olin ootšen vihane, ikka olen. Siis läksin pittu. Ekslesin seal. Jürgen ja Liis tulid mulle vastu. Siis jõudsin kohale ja kõik laimasid kapja. Ma olin rahul. Paneks talle saapasse lund. Suva. Mingi pidu oli nurm. Me saime kolmekesti voodis magada. Mina Jürgen ja Kris. fan. Siis hommikul mingi olime seal. Siis ma tõttasin Hendriku poole ja sõin. Siis tulime minukale. Jõime kell kolm päeval ja kuulasime vene muusikat. Mingi krissu ütles " pasane auk" see oli nii naljakas. Patustasin veits. Õudne. Siis ma aina jõin ja naersin ja tantsisin. Oh joy. Mingi silmad kipitavad. Igatahes. Jürgen ja Rasmus tulid siia. Joy. Hardo läks linna, Hendrik ja Krissu magasid. Ma olin niizama täis. Oh lusti. Nüüd olen ma kainem ja Joosepiga leppisn ära ja Rasmus nägi must aktikaid:( Uh, kurb

No comments:

Post a Comment