Monday, March 27, 2006

I watch you su..

Ega ma tõesti ei tea. Cheers to Tiia, kes sai lõpuks H. Da. Varsti on näitekas. Ma tegin venkat veits jou jou. Inkat ka, õigemini ma parandasin oma juttu seal peal. Ja ma ei tea mida teha. Oh juudas, kõik mu ümber on suht häppid ja geid. Kui mitte arvestada Tiiat, kes on VÄGA häppi ja gei. Da da. Jube külm on, ja ma varastasin oma emalt mobla tagasi. Ja mul on kuri kahtlus et magamistoas elatakse seksuaalelu. Nurm. Ma ei saa, peaks meikima. Koti kokku panema ka. Kingad ja tekst vaja kaasa võtta. Ja siis 6. 07 kohtun Tiiaga. Teeme suitsu ja ta annab mulle mu inka töö jou da. Oh mu printijaplikat. Koolis kõikus mu tuju nullist sajani. Oh juudas. Oh alas! Piret mõtles uue vanasõna: laps räägib siis kui uss õlgu kehitab. Kurb. Külm on ikka. Ma nüüd lähen meigin end ogaraks, nurm. ♡

1 comment:

  1. jou, me kohtusime ttegelt kuskil 18.15 oopis, ma olin täpne, nagu alati.
    ma vajan teda.

    ReplyDelete