Thursday, July 1, 2010

digimuutun remondiblogiks

Ma ei tea, misvärkon. Ma ei saagi aru, kas mul siin Eestis ei ole nii lahedaid seiklusi, või oma reisuseiklustest sain ma lihtsalt rohkem kirjutada, sest keegi nagunii ei teadnud neid inimesi. Loll väike Eesti, kus kõik kõiki teavad. Aga annan teada, et lahe olen endiselt!

Aga muidu sessuhtes, et korter on nüüd täitsa olemas! Kõik, kes tahavad tulla homme kappe lõhkuma ja neid välja vedama on teretulnud. Ma tean küll, et lõpuks ma lammutan seal ihuüksi, aga mis siis! Täna ostsin tuppa punase tapeedi- jah ma teen endale uue bordelli. Peaks ka mingi homme seal picce tegema ja siis tead aina laskma teil ikka kaasa elada, et kui lahedat ehitustööd oskame teha mina ja Silbe ja mu kakssada nähtamatut sõpra.

Küsimus ka laiale ringile- KUST SAAB OSTA DIIVANIKATET?

1 comment: