Wednesday, March 24, 2010

liis, sa tead parooli:P

eilne oli hariv. ma hakkasin m6tlema et k6ik ajavad mind niii n2rvi oma jutuga et ooo sina ja james olete vist niiniiinlaav  sest me oleme koguaeg koos. ja siis ma eile juurdlesin selle yle ja m6tlesin et natuke naljakas on et ta ei meeldi mulle selles m6ttes. nagu ta MEELDIB ja mulle meeldb taga koos olla aga mul ei ole liblikaid ja yldse midagi pole muidu. ja siis ma eile j6in ennast purju 2ra ja kysisin ta k2est mida tema arvab ja issand ma olin niiiiiiii 6nnelik, ma ei meeldi talle ka!:D okei mitte selles m6ttes aga ma arvan et me niisama kasutame yksteist 2ra:( aga noh selline asi sobib meile ja see on tore ja uhke. :D

igatahes jah ma nyyd l2hen koju:(

1 comment:

  1. a äkki ta ütles seda ainult sellepärast, et sa ütlesid, et tema sulle ei meeldi?:D aga kui te päriselt üksteisele ei meeldi, siis mul on hea meel!:D (ja oo kui koledasti see viimane lause tegelt kõlab..)

    ReplyDelete