Thursday, October 22, 2009

23 okt

Istun oma hostelis Sydneys, kuulan avrili lavignet, meenutan hardot selle looga ja naeran ja laulan täiest kõrist. homme töövestlus bodi beachil ja elu on ilus. armastan austraaliat, sisustan oma aega jookidega, sõpradega ja võhivõõrastega amelemisega, mis saaks olla kenam elu, pluss soe on:O

Austraalia on tõesti nii ilus koht et elaks siin vabalt surmani, ainult töö võiks leida. Rannas oleks päris hea töötada, toakaaslased ütlesid et seal on ilus "vaade" surfarite näol. Kuigi me käisime seal eile. siis ma veetsin aega pigem vingumisega, sest nii palav ja liivane oli.

aga eilse päeva tipphetk oli kakaduude söötmine, issand nad on ikka nii armsad. Kuni selle hetkeni et ma olin kaetud kuue kakaduuga  kes tahtsid mu silmi peast vällja nokkida ja sittusid Pirita peale:(

1 comment:

  1. awww mulle meenud sa ka alati kui ma avrilli kuulan ( mis on paraku häbiväärselt tihti).
    Eesti on kole külm koht kus surmani ei taha keegi elada :(
    tahaks kaa soojale maale.

    ReplyDelete