Wednesday, March 4, 2009

jamad ipodiga

Aidake nüüd mind kõik maailma inimesed kes on Ipodi eksperdid. Mul Ipod keeldub laadimast. Panen laadima, ütleb et aku on täis, niipea kui juhtme eemaldan, ütleb et aku on tühi. No täitsa lõpp ma ei tea mida teha. Parandus läheb raudselt rohkem maksma kui uus Ipod aga noh ma ei RAAATSI. Garantiid mul kaa pole sest see on Ameerikast toodud, seega putzzziz keiss. Andke keegi mulle oma Ipod, ma ei saa  nii bussiga sõita inimesed:( Või tehke minu oma korda. Või ostke uus mulle!:D

3 comments:

  1. Kristlik ArvutiabiMarch 5, 2009 at 1:21 AM

    Sedasi käitub ka tuksis aku, või laadimisahel.
    Aga üle interneti selle parandamine ei pruudi õnnestuda - tuleb üles otsida mõni tuttav, kes teab kummast otsast jootekolbi hoitakse.

    ReplyDelete
  2. Tinutajast sõber on siinkohal tõesti parim variant.

    ReplyDelete
  3. ahnii, et siis tõesti ipodi vastu seina tagumine ja mõttes korrutamine " palun hakka tööööleee!" ei aitagi:O?

    ReplyDelete