Friday, October 24, 2008

Täna tööl oli vigastustepäev, üks tüüp tõmbas põlve paigast ära ja teine sai rämeda haava lõua alla:( Sillu Ipodi katki ei teinud, tubli olen. Tallinna ülikooli avatud uksed olid igavad, ütles Maarja, aga ma uskusin teda:D Ühesõnaga pärast olin Sillu pool, kus ma magasin. Siis jäin bussist maha ja pidin ootama õues külmaga uut ja siis jalad valutasid kontsadest ja hullumaja. Blaah aga Silluga tegime täna siis küpsiseid ja isegi väga head olid. Silbe pakkis mulle neid töölegi kaasa awi. Meeldis.

Praegu värvin juukseid ja pakin homseks asju ja meeldib minna Tartu ja kui keegi küsib et " misteed" siis ma vastan "silbet luwwin:P" ahjaa see ka et... My on mainitud Mihkel Raua uues raamatus, kirjeldatud on nii Myga pidusid  alkohoolikuna, kui ta veel minuvanune oli:D

No comments:

Post a Comment