Monday, September 15, 2008

ei saa mitte vaiki olla

Esiteks mainin kohe ära, et eriline bloogija ma ei ole. Diipi juttu maailmaasjadest väga ei aja ja muidu olen kaa mõttetu mees. Aga no nüüd ma ütlen küll et " NO MIDA V***U! "

Sattusin täna täiesti huupi lugema inno ja irja blogi ( arusaadavalt meelega väikeste tähtedega ) täiesti juhuslikult ja lampi. Ja no mida rohkem ma loen, seda rohkem mu karp lahti jääb. Kas TÕESTI on nii, et kui inimesed saavad päranduse ja enam tööle ei pea minema, on niiiiiii palju aega üle, et viitsivad hakata uurima, KES seksis selle politsenikuga tolle tööjuures. No anna mulle jumal abi, ma saan aru et kirjutaks väikse peatüki, et huvitav küll kes, aga no hakata inimestele helistama ja küsima. Kas nagu häbitunnet üldse pole. Sõnast PRIVAATSUS olete midagi kuulnud?:D No täitsa absurd. Täiskasvanud inimesed, ja 15-aastase mõistus peas või mis? Täitsa hullumaja. Samahea oleks helistada...Maitea ükskõik mis inimesele ja küsida " oh kellega sa täna seksisid?" Ma ei saa aru, kas inimesed arvavad, et kui naine läks tõehetke, et see tähendab et tema eraelu on elulõpuni mingi kahe debiilku arutada? Rääkis saates mis rääkis, oleks ta väga tahtnud öelda kellega ta seksis, oleks ta seda võinud ka telekas öelda. Ma olen ausalt täitsa sõnatu, issanda loomaaed on ikka VÄGA lai!!

Ja noh edasi lugedes asi väga paremaks ka ei läinud, no mis loll jutt et daki on narkomaan. Haha, no kuule see on absurd, ja isegi kui oleks, MIIS KURAT SEE NENDE ASI OLEKS? Ja no see, et nirti on vägivaldne, koolist poppitegev ja debiilne eit, kes ei saaks aru kui ta narkootikume teeks. Ma lihtsalt naeran, nii absurdne:D

No tõesti tõesti kaks VÄGA imelikku inimest, raha teil ju on, ostke hunnik ristsõnu ja lahendage neid, kui väga igav on. Selle asmel et uurida, kes kellega seksis ja kes on narkomaan ja üldse, elage oma elu, mitte teiste oma:D:D

Ja noh lõppu lisan, et " Ei keegi ei maksa mulle selle eest et neid laimata, nad on lihtsalt laimamist väärt, sellepärast seda inimesed teevadki!"

:D naljakas eluke

2 comments:

  1. Noh, koolist poppitegemist tuli minevikus kõvasti ette küll, kui tõele au anda :)

    ReplyDelete
  2. noh, sama siin, aga kas sellega ka kohe ka lesbilisus ja muud tunnused kaasnevad, ei tea:(

    ReplyDelete