Thursday, February 14, 2008

konstanteerin fakti

Et ma olen ikka puhta lollakas, kui ma veits midagi joon. Seega mu nina valutab, mu huuled valutavad (?) ja mul on niiiii külm ja kõik valutab ja ma usun et see on sellest eilsest hommikumantliga rõdul käimisest. Suht lahe olen I think:O Tegelt ma ei viitsi üldse täna kooli minna, ja ma olen imekombel nii vara kodus, sest Lagle läks kohtusse. Ja harjumatu on tulla hommikul msni, kui Brita ei küsi " mallu miks sa koolis pole:(" samas ok suren külma kätte ära ja hakkan nüüd teed tegema.

A eilse päeva ropsikoht: Ema ja Eva tulid kell pool viis öösel koju, purulakku täis, mina vaevlesin siis pohmelli käes. ema ja Eva muudkui jaurasid seal minuga igast teemadel, kui äkki ütleb eva" sa oled suur tüdruk, sulle raudselt meeldib seksida" Ma ausõna mõtlesin, et ma ropsin talle peale 76 korda:/

No comments:

Post a Comment